Teaterkungen

I onsdags, den 16/3, släppte Stefan Andersson en ny historisk skiva, Teaterkungen, som handlar om Gustav den tredje. Det hade jag helt glömt av! Skivan inköptes i onsdags och kommer att invigas och provlyssnas under bilturen de här dagarna. Recension kommer givetvis senare!

Om den håller ungefär samma karaktär och klass som de två tidigare historiska albumen (No. 90 Kleist och Skeppsråttan) tror jag att den kommer att bli grymt bra!



/S

(P.S. Smidigt det här med tidsinställda inlägg, bloggen uppdateras trots att jag glider runt i en skidbacke någonstans! D.S.)

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Såg att du varit med och tävlar hos andra bloggare, och vill bara tala om att jag har flera aktiva tävlingar som är väldigt lätta att delta i! Fler kommer inom några dagar; kläder, smycken, massa presentkort osv!

Vill du inte ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



2011-03-20 @ 23:58:19
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0