Dagens naglar

Jag har just haft en omgång naglar målade med mitt OPI-lack från Katy Perry-kollektionen, The one That Got Away, vilket är ett väldigt färgstarkt lack.

Efter en sådan omgång blir jag oftast sugen på någon ljusare färg som inte är lika "tung", och inte minst så är det bra för naglarna att variera lite och inte dra i sig massa färg hela tiden.

Nu har jag gjort en ny manikyr, lite åt det franska hållet, men istället för vitt tog jag ett av mina absoluta favoritlack som är lite genomskinligt vitt med massa glitter i. Riktigt fint även på hela naglarna!


Färgen heter 105 och är från Depend. Sen några lager överlack på det, så att det håller bra.

Riktigt nöjd faktiskt, speciellt eftersom jag lade på färgen på tipparna helt förhand, utan mallar eller någonting.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0