På min önskelista!

Jag har några saker på min önskelista, speciellt på den över nagellack, där finns det alltid något mera att önska sig!För tillfället är det dessa godingar:


V-H: OPI - It's My Year, China Glaze - Ruby Pums, Seche Vite - Härdande överlack
(Bild lånad härifrån: http://blogg.veckorevyn.com/purity/tag/opi/)

Jag väntar med spänning på att OPI:s kollektion Miss Universe ska släppas i butik här i Sverige. Det enda lacket jag var intresserad av i den kollektionen är It's My Year, men ojojoj vad jag vill ha det lacket... Ett av de finaste jag sett på länge. Sådär perfekt lila med massa olikfärgade glitterpartiklar. Underbart! Kollektionen kommer att släppas nu i dagarna i USA, så inom en månad borde det finnas att köpa i Sverige hoppas jag. Inte ens de i affärerna vet när det kommer, så det får väl bli en glad överraskning antar jag!

Eftersom det har blivit en hel del lack det senaste har jag lovat mig själv att inte köpa något nagellack till förens jag har IMY. Näst efter det på min önskelista står underbart mörkrödglittriga Ruby Pums från China Glaze. Jag har inget perfekt rött lack längre, men detta kommer nog bli mitt nästa! Är sugen på att prova CG då jag hört mycket bra om det, och det finns massa fina färger!

När mitt topplack tagit slut ska jag investera i ett lack från Seche Vite. Det härdar nagellacket och gör det extra hårt, samt extra blankt. Låter superbra, är riktigt sugen på att testa faktiskt!

Men först: OPI - It's My Year... Väntar med spänning!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0