Sunset dreams by H&M

Bytte precis färg på naglarna, från lite halvtråkiga, men samtidigt riktigt snygga, Up Front & Pesonal från O.P.I. Den är svagt champagnefärgad och väldigt glittrig och fin, men som sagt, inte jättespännande. Bytte därför till en mer färgstark look den här gången. Valet föll på knalligt neonorangea Sunset Dreams från H&M.
.
Flaskan rymmer 3.5 ml, och jag köpte den på H&M för endast 9.50!  Visst är det fint? Riktigt härlig färg. Kvalitén på lacket var också riktigt bra, förvånansvärt nog! Nu har jag tre lager på, men om man inte är så kräsen hade det nog räckt med ett lager, så bra täckte det! Jag körde med två extra lager för att få det perfekt jämnt. Dessutom var det högblankt även utan topplack, vilket det är få lack som är. Formulan var alltså helt perfekt, riktigt nöjd och positivt överraskad över det här lacket!
.
Andra handen... Gissa vilken nagel som inte är äkta? En av mina naglar gick av härom dagen, och eftersom jag inte var så sugen på att klippa av allihopa, så kom min kära sambo på att jag kunde köpa en lösnagel och ersätta den trasiga med för att slippa avverka alla de andra naglarna. Själv tycker jag att det blev riktigt bra. Om man detaljstuderar är det klart att man kan se att den inte är äkta, men den ser inte amputerad ut längre som den gjorde innan...
.
Renoverad nagel... Det känns lite konstigt faktiskt, som om man har något som sitter fast på nageln =) Nu har jag vant mig lite vid det, men det känns riktigt ovant. Sen är jag lite rädd att den ska trilla av om man gör något, men antar att den risken inte är jättestor...
.
Jag är riktigt nöjd med nagellacket den här gången, för det blev så snyggt! Nu hoppas jag bara att det är lätt att ta bort också, och att man kan lägga på en annan, ljusare, färg på lösnageln efter denna.
.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0