LÄGENHET!

För jag har fått en lägenhet!

Idag var ju dagen vi skulle få besked om vi fått någon av lägenheterna vi sökt eller inte. Det var en nervös helg, när jag inte vågade hoppas allt för mycket, och idag gällde det. Gick och satte igång datorn hos Henrik och lite pirriga kollade vi in min mail...

VI FICK DEN!!!

Inte nog med att vi fick oss en lägenhet, vi fick den vi verkligen ville ha! Den stora, på Lilla Regementsvägen 8 i Kviberg. Den 1 april blir den ledig, och den 2-3 april är en helg, så då blir det nog inflyttning!

Hur spännande som helst! Äntligen en egen lägenhet, och jag ska bli sambo!


Här ska vi bo!


Vi har fönster mot baksidan, mot spårvagnarna...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0