Katy Perry for O.P.I.

Ett av mina stora intressen är ju som de flesta vet naglar och nagelvård... När jag var i Tyskland i somras köpte jag ett O.P.I.-lack på Stenabåten. Det heter "Up Front & Personal", och det har nummer B33, är lite ljusguldigt och skimrande typ. Väldigt fint är det, och själva lacket är verkligen bra. Heltäckande, kräver kanske två lager och vanligtvis brukar jag köra tre, och det håller väldigt länge, alltså faktiskt värt det dyra priset (150kr).


Up Front & Personal

Nu har jag hittat ett till som jag har kärat ner mig lite i. Sångerskan Katy Perry har i ett sammarbete med OPI gett ut en serie lack och de finns även här i Sverige. Det jag nu har fastnat för heter "The One That Got Away", och är mörkt cerisefärgat och lite glittrigt.



Väldigt starka färger, men det tycker jag om att ha på mina naglar. Som sagt är det det cerisa längst till höger jag är sugen på, men visst är även det svarta "graffiti"-lacket snyggt? Vill gärna ha det också för att testa någon gång, men det tänkte jag inte köpa från OPI, det är lite för dyrt för det. Det lutar att det blir typ IsaDora eller liknande lite billigare märke för det.


The One That Got Away

I och med att jag är så nöjd med mitt andra så är jag väldigt sugen på att köpa även det här, och jag ser det nästan lite som en investering...
Man kanske skulle lyssna lite på Katy Perry...?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0