Inredningsblogg?

Det kan nog tänkas att den här bloggen kommer att handla mer om inredning än någonsin den kommande framtiden, med goda skäl! Det är mer än man kan föreställa sig att flytta hemifrån för första gången! Sängar, matbord, strykjärn, handdukar, glas... Vi har kommit en liten bit på väg jag har redan köpt en hel del glas, och vi kommer att få en del lakan och handdukar från mamma. Mycket som behövs!

Vi har börjat spana lite på soffa, för det vill jag gärna köpa en helt ny. Inte så kul att köpa någons begagnade, även om det är billigt... Jag har bara hunnit spana på IKEA än så länge, men det kanske är det vi får hålla oss till tillsvidare, det är ju ändå bra kvalitet till det priset. Jag är lite inne på en hörnsoffa, praktiskt så att många får plats och sen får den gärna vara svart så att man inte ser alla fläckar som kommer bli i den!

Här är en jag tittat lite på:

Behöver såklart provsitta den och kanske kolla i lite andra möbelaffärer innan vi bestämmer oss. Allt detta är väldigt spännande iallafall! Verkligen en massa saker som behövs!

Mer tankar och bilder kommer såklart! Sen blir det bilder från lägenheten när vi får nycklarna den första april!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0