The nails of yesterday

Ny dag, nytt lack och kortare naglar! Mina naglar blev lite för långa till slut, och jag tröttnade på lösnageln, så jag kortade ner dem lite. Ovant i början, men det känns bra, och jag vänjer mig fort. Nu till det nya: nr 227 från Depends sommarkollektion. Depends sommarkollektion är riktigt snygg faktiskt, starka sommarfärger med silverglitterpartiklar i. Har redan testat ett lack som var apelsinorange, och det var riktigt fint, kanske lite svårmålat, men fint. Nästa på tur att testas är Depend nr. 227, ett härligt turkost lack.
.
.
Lacket är egentligen lite grönare än vad det är på de här bilderna, men min kamera ville inte riktigt fånga den exakta nyansen.
.
Lacket täckte riktigt bra, men det var lite svårlackat och blev lite bubbligt när man målade. Sen är jag en liten perfektionist när det kommer till naglar och nagellack, så då jag såg en massa damm och hack i naglarna åkte det av, till förmån för ett annat, men det visar jag imorgon!
.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0