På önskelistan!

.
Som en bieffekt av att läsa nagellacks/sminkbloggar, blir man väldigt sugen på att prova olika produkter... Har iofs varit sugen på en turkos ögonskugga ett bra tag, men denna palett från Isadora var bra tycker jag, fina och användbara färger. För att ögonskuggan ska bli snyggt lagt behövs bra bas och borste, här en primer från Lumene och en ögonskuggsborste från H&M. Nagellack kan jag som bekant inte få nog av, detta blåmetallic kommer från Depends sommarkollektion och kostar 25kr/5ml. H&M:s lack är jag riktigt förtjust i, för de är riktigt bra till budgetpris, och ett rött lack har jag inte längre, kanske ska slå till? 39,50/9ml.
.
/S

Kommentarer
Postat av: Tovis :D

Det där nagellacket är jättesnygt :)

2011-09-03 @ 13:26:25
URL: http://photoismymotto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0