Nails Of The Day

Ett av mina få fynd från när vi var på Freeport i förra veckan, är ett nagellack som jag verkligen tyckte om! Hade bara läst om det tidigare på olika bloggar, men nu hittade jag äntligen ett i butik!
.
.
Nr. 60 från Deborah ShineTECH.
.
Kunde verkligen inte hitta något namn på flaskan, men jag är säker på att jag läst det någonstans... Jaja, tyckte riktigt mycket om det iallafall.
Det var något skirt, så jag har nog fyra lager på bilderna, toppat med Seche Vite snabbtorkande topplack. Jag gillar verkligen lila lack, och glitterlack är ju en annan favorit, så detta kommer nog användas flitigt! Lila, glitter och guld är en riktigt fin kombination!
.
En sak som var riktigt bra med detta nagellack var faktiskt borsten eller penseln... Denna var plattare och bredare, med rundad tipp. Det blev faktiskt bättre än vad det brukar bli med en "vanlig" pensel. Även jag, som gillar att måla nära nagelbanden, klarade att nästan inte måla utanför alls. Det var mycket lättare att hålla sig innanför.
.
Nöjd! Köpte lacket för ca 70 kr.
.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0