Träning på g...


Vi har numera tillgång till ett gym i området där vi bor, vilket är gratis för oss som bor inom SGS. Helt perfekt för mig som inte älskar att träna direkt, och verkligen inte är sugen på att lägga ut flera tusenlappar om året på ett träningskort. Vad jag behövde innan dagens stundande träning var ett par riktigt bekväma inneskor. Hittade ett par sköna och snygga skor på Stadium. Rena kapet var det, bara 499kr!

Träningen gick helt okej iaf, jag är ju verkligen inte van vid att träna på gym... Det är tur att jag har min egna personliga tränare =) Gjorde lite knäböj, marklyft, spark/balansövningar, och lite situps, benhöjningar och plankan på slutet. Ska verkligen försöka nå mitt mål att träna på gymmet två gånger i veckan, samtidigt som jag fortsätter min simning på torsdagarna. Vilket leder till att jag ska försöka komma igång med simningen imorgon igen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0