Nytt och fint från HM

Jag hittade fyra skönheter till klänningar bland nyheterna på HM.com. Fyra riktigt fina klänningar som är snygga till det mesta.


Min favorit är utan tvekan den första, riktigt snygg och stark färg, och det är snyggt med osymmetriska axlar.
De andra är inte dumma de heller. Den tredje är snygg, men färgen passar definitivt inte mig. Sen tycker jag att det är rätt cool med leoprint, men har aldrig riktigt vågat testa. Om jag skulle göra det så skulle det vara iform av den andra klänningen på bilden.

Nu är det tyvärr så att jag inte ska/får köpa någon av de här klänningarna, eller något annat heller för den delen, för jag har shoppingförbud fram till och med efter julen. Så om någon bara vill vara lite extra anäll mot mig, ni vet what to do ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0