Lockat hår


Idag när jag hade tid över lockade jag mitt år. Jag tycker att det är så himla fint med lockigt hår, jag har naturligtvis platt och tråkigt hår annars. Jag behöver bara öva lite mer, så kommer det att bli jättefint! Jag har en massa kemiska produkter i för att lockarna ens ska hålla en kort stund, men det är det värt!
Det ser ut att bara bli en hel hemmakväll idag (tyvärr, helt mot planerna) men man kan ju lika gärna vara lite fin då också!
Jag har tänkt försöka lära mig att locka med en plattång också, jag har hört att det ska gå fortare och vara lättare, men jag har då inte lyckats. Tillsvidare går det alldeles utmärkt med min röda locktång!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0