Jumpsuits - hot or not?

Jag är lite fashinerad av det här med jumpsuits. Jag tycker att det kan vara jättesnyggt om det är snyggt stylat på vissa, och i andra sammanhang är det inte alls fint. Jag har sett två olika typer av jumpsuits/playsuits det senaste, både kortbenta och med långa ben.

Börjar med att visa två fina från HM:

Är faktiskt lite sugen på den svarta, snygg både till vardags och till fest.

Här kommer två långa, den första från HM och den andra från Gina:

Den vänstra är jag riktigt sugen på, jag kan verkligen se framför mig hur snyggt det hade blivit med skinnjackan och höga klackar till. Sen är jag lite fashinerad av den från GT, det ser ut om en kjol nertill, men det är tydligen byxor. Det ser väldigt skönt ut till sommaren iallafall!
Kommer spana in båda två och överväga ett köp, men jag har ännu inte bestämt mig om jag passar i detta plagg överhuvudtaget.
Jag har ju faktiskt en från förra året som jag aldrig har använt, just för jag är osäker på om jag klär i den eller inte. Den ser ut såhär:

Såhär ser jag ut i den: (Gammal bild)


Så jag får se hur det blir med det där, det kan säkert bli fint till ledigare tillfällen med ett skärp i midjan!

/S

Kommentarer
Postat av: jenny

fint

2010-05-29 @ 19:38:34
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0