Folkmusikgruppen: BölOlle-låten och Vrålkåda

Jag hittade ännu ett klipp från Kulturskolan, den här gången från konserten "Det våras för stråket II". Jag gillar personligen den andra låten bäst, det är den som det är mest drag i och som är mest sammanhängande tycker jag.


Nu drar jag på läger i Stockholms skärgård, Ekerö närmare bestämt, över helgen, så jag blir borta ett tag. Hoppas på fint väder, men man vet ju aldrig med Stockholm. Laddat för en lång tågresa har jag iallafall, det blir Intercity båda vägarna... Nästan det bästa med hela resan är att jag får träffa Henrik i ca 2h på söndag!♥ Bokade mitt tåg lite senare, så vi hinner ses lite, han är ändå ledig. Jag längtar redan!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0