Sugen på ny telefon...

Nu har jag snart haft min nuvarande telefon i snart två år, och trots att jag är och har varit väldigt nöjd med den så börjar det bli dags för en ny känns det som.

Man börjar liksom tappa tålamodet när:
-Batteritiden bara blir kortare och kortare, (En relativt oavancerad telefon bör ju ändå hålla ett tag...)
-Det "tjuter" i högtalaren när man pratar i telefon, (Ett plus att kunna koncentrera sig på den man pratar med...) och
-Pixlarna på skärmen börjar dö. (Inte så kul att ha en halv pojkvän på skärmen...)

Den här har jag börjat sikta in mig på:

Sony Ericsson - X10 Mini

Jag har alltså planer på att överge Nokia, som jag alltid haft, för en liten Sony Ericsson telefon med coola funktioner... Är fortfarande lite tveksam, men ändå sugen, hur det nu går ihop.

Om det inte blir en sådan blir det kanske en Nokia trots allt, en Nokia C5, om jag inte avvaktar nyare modeller. Den är liksom inte så speciell att jag verkligen vill ha den direkt, inte på samma sätt som med X10:an.
C5

Gammal telefon... Må den snart vila i frid.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0