Höstnytt från H&M: Fyra fina klänningar


Så här mitt i juli har H&M släppt sin höst/vinterkollektion. Konstigt nog blir jag riktigt inspirerad och vill helst köpa halva katalogen.

Börjar med att visa några av de klänningar som jag fastnade för. Egentligen så har jag aldrig varit någon klänningstjej, men allt går att förändra! Det blir så snyggt till grova tights/strumpbyxor och höga stövlar.

Den blå vardagsklänningen med knappar fram kostar 149.
Den jättesöta klänningen med volangärmar som skulle passa perfekt till lite halvfina tillställningar går på 299 kr.
Ännu en snygg vardagsklänning i khaki som kostar 299 kr.
Slutligen, för bara 199 kr får du en jättesöt partydress med spets i ryggen.

Det är ju tur att H&M är så billigt och att jag får lön snart, något av allt fint jag har hittat ska jag nog kunna få köpa! Det kommer nog komma en hel del liknande inlägg den närmsta tiden, med olika plagg inför hösten, trots att sommaren är i full gång...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0