Reality Check...

Imorgon börjar skolan igen - jullovet är slut. Dags att börja plugga på riktigt.
Det är -15 grader ute. Det faktum att jag har på mig i princip så mycket kläder det går hindrar det minsann inte från att bli ännu kallare... Att det blåser i Göteborg gör det ännu värre.
Det är dags att börja sakna igen. Ett dygn har gått och det har redan börjat. Bara att vänja sig...
Jag har riktigt fina vänner som jag tycker mycket om, även om de bor långt härifrån och snart lämnar mig ensam kvar igen.
Vardagen finns för att få tiden att gå framåt mot helgen och nya vardagar. Upprepning krävs för förändring. Det tråkiga måste finnas för att det ska kunna vara roligt ibland.
Min ambition att aktivt skriva på tre olika ställen är inte realistisk. Men det hade varit bra om det hade gått.

Nytt år, nya tag, fast det blir inte alltid roligare av det. Ibland måste man bara härda ut.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0