♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Ja, det här med utmaningen gick ju inte så bra... Helgerna är oftast helt fulla av saker att göra, och då sitter man ju inte vid någon dator! Bara att sätta igång direkt.

Hur beskriver man sig själv egentligen? Hur sätter man ord på den man är? Det är ju ändå sig själv man tilbringar all tid med. Man känner ingen bättre än sig själv, och man ser oftast efter sig själv först. Det jag försöker komma fram till här är att det är svårt att vara opartisk om man ska "recensera" sig själv... Hade helst låtit någon annan göra det här!

Jag är:
Sandra Marie Persson, 21 år gammal, boendes i föräldrahemmet i Partille. Kort, långhårig och med långa naglar. Allt är långt utom jag... Jag är dessutom extremt sportintresserad, men tycker inte om att sporta själv, älskar musik men är inte så bra på att framföra musik själv.

Just nu:
Utbildar jag mig på juristprogrammet här i Göteborg, fryser jag så fort jag går utanför dörren, är jag aktiv inom RUM - Riksförbundet Unga Musikanter, försöker leva livet, och ser fram emot den 22 december.

Jag har:
Världens bäste pojkvän, frusna fingrar, julkänslor. En underbar resa att se fram emot!

Egenskaper:
Lugn, engagerad, omtänksam, lat, har oftast läget under kontroll, omotiverad, lättstressad och kreativ...

Favoriter...
Lag: MODO HOCKEY såklart! Annars IFK Gbg och Sävehof...
Låt: Svårt... Voulez-vous med Abba är en favorit, Don't stop me now med Queen en annan...
Färg: Svart och tråkigt på kläder, annars grönt eller julrött tror jag.
Dryck: Coca-cola är svårslaget.
Godis: Gelehallon!
Film: The Prestige är en stor favorit, och Inglorious Basterds!

Nu skulle jag vilja avsluta med något coolt och ovanligt, men det kommer jag inte på.
This is me, enjoy!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0