Angenäma problem!

Har precis påbörjat min packning till Thailand... Det är några angenäma problem jag har faktiskt! Är just nu inne på att välja badkläder. Skulle helst vilja ha med mig typ alla som jag faktiskt tycker om, men försöker besinna mig litegrann. Om jag mot förmodan skulle sakna någon väl därnere går det säkerligen att köpa där! Sen måste de vara lite olika, alla kan ju inte vara i bandeu-modell! Då blir ju brännan alldeles rak, och det funkar inte om man har v-ringat. Jobbiga problem, jag vet.
Just nu är jag inne på dessa:
*Den blå paisley-mönstrade i nedre raden, det är min favorit, måste få följa med! (Ny för i år, från H&M)

*Den blommiga som ligger ovanför, den är också sjukt snygg, men typ likadan i modellen... (Ny för i år även den, från Stadium)

*Den svarta som ligger precis till höger om båda dessa, väldigt fin den med, med ränder i guld och med kedjor vid axelbanden och i sidan. Trekantsbikini. Den är lite sladdrig i kvaliten bara, det är lite synd. (Köpt förra året, Gina Tricot)

*Den blå-randiga tänkte jag ta med mest för att den är annan i modellen. (Desperat köp för flera år sedan, dock helt ok, H&M)

Sen är jag sjukt sugen på min fina baddräkt som jag älskar väldigt mycket, men den är tyvärr lite opraktisk, man får ju ingen sol på magen...

Stora, men angenäma problem!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0