Beställning från H&M på väg...

Det blir visst mycket kläder i bloggen nu för tiden... Ledsen för det, ni som inte tycker om det, och ni som gillar det; enjoy!

Jag blev så sugen på det som var på min önskelista i förra inlägget, att jag gjorde en beställning... Egentligen var det så att kjolen somjag var allra mest sugen på äntligen fanns i lager igen efter att ha varit slutsåld ett bra tag. Lika bra att beställa tänkte jag, och slängde med detta i den virituella shoppingbagen:


Visserligen blev kjolen svart, men jag orkade inte byta det från originalbilden... Klänningen och skärpet kommer nog i denna veckan, kjolen och toppen lite senare... Kjolen är jag nog mest sugen på! Vill ha en snygg höst!

Jag har ännu mer nya kläder som jag inte har visat, får ta och göra det lite senare... Ska försöka variera bloggen lite, inte bara ha inlägg om kläder!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0