Vad blir det?


Eller

?
Det får vi svar på i morgon kl. 10.
Vet inte vad jag vill helst, båda har sina för- och nackdelar. Tåget tar lång tid och är omständigt på morgonen, men jag får träffa Henrik en stund. Dessutom är det enklare med biljetter och transporter än med flyget. Flyget går å andra sidan snabbt, lite drygt en timme, och jag får en extra natt i en skön säng och hotellfrukost. Nackdelen är att det är lite läskigt med askan och allt, och att det är lurigt med hur man  tar sig till och från flygplatserna...
Jaja, vi får se hur det bli, jag kommer ju iväg iallafall.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Ja hur gick det nu då? Blev det flyget eller tåget?



Grattis till dig och Henke! Man tror ju aldrig att det ska bli något seriöst med någon man träffar första gången. Men som med Triss - plötsligt händer det!



Hoppas du har det roligt i Sundsvall!



2010-04-24 @ 11:52:12
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag hade kört på tåget...Är livrädd för plan.

2010-04-24 @ 14:40:58
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0