Vilken helg!

Nu skulle man ju kunna tro att det varit en sån där helg med full fart hela tiden, men inte då! Nej, det har snarare varit tvärt om. Hela fredagen var jag hemma och städade (kan skriva ett helt inlägg enbart om det) innan det bar av till Ellen i Öjersjö och en film. The Departed blev det, och den var mycket bra! Dessvärre var jag nära att göra bort mig, det tog ett tag innan jag fattade att det var två OLIKA huvudpersoner :P De var ju så lika, så jag trodde att de var samma fast i olika tid. Tur att jag inte frågade, förvirrad som jag var! Lite busstrubbel blev det på hemvägen, trodde att 513 skulle gå som den ALLTID gör, varje halvtimme hem till mig, men icke. Så det blev promenad hem till David istället och snäll som han är så skjutsade han mig hem!

Blev inte så mycket sömn den natten, somnade runt två, och vaknade vid halv åtta av ett sms som skrämde upp mig rejält av Henke... Som tur var så var det inte allvarligt :) Sov ett par timmar till för att sedan gå upp äta, och sen fortsätta med min städning... Fruktansvärt tråkigt är det, men det blir ju bra till slut, så jag är nöjd ändå! God mat blev det sen och så kom H hit och vi myste, åt kollade på South Park (Henkes val, men avsnitten var faktiskt ok den här gången) sen tittade vi på film, the Butterfly Effect som gick på femman. Riktigt riktigt bra film, se den!
Sen sov vi här och gick ensamna upp här i förmiddags med huset för oss själva :) Sen bar det av till Backatorp och åt lite där och gjorde inget speciellt alls. Det kan vara skönt det också ibland. Att inte göra någonting.

Sammanfattningsvis så har det varit en bra helg. Precis så lugn att man hinner återhämta sig inför nästa vecka :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0