Press hold, press hold, press hold...

Det känns som om jag har levt lite i en bubbla de senaste dagarna. Lite utanför världen på något sätt. Jag antar att det faktiskt är något bra, för det känns som att jag varit så uppe i allt att jag glömt bort alla sorger och besvär. Mitt uppe i livet kanske man kan säga. Som om någon pausat allt annat och snabbspolat så att allt bara flutit på av bara farten liksom. Fullt upp har jag iallafall haft. Jag har inte sovit i min egen säng på två nätter, har tillbringat mina senaste nätter i Backatorp. Det ska faktiskt bli lite skönt att sova i min egen säng i natt... Tro det eller ej. Trött är jag också. Massor har hänt de senaste dagarna, det beror väl på det.

Nu är det sovtajm för mig!
Sov gott!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0