Dagens steg, 5 maj

9105. Inte så illa väl?
Gick iaf två gånger upp och ner till Partille C idag. Det ni. Först ner till tåget i ÖSREGNET, och sen upp igen efter skolan, allt för att kunna åka på byte på mina tre kuponger. Sen fram och tillbaka till fiolen.

Just nu står det still i huvudet på mig... Jag skulle kunna berätta om att den nya kursen i Socialpsykologi verkar vara jätteintressant, kanske bäst hittills, eller om att båda de Viktor jag känner felskickade sms till mig på samma dygn, (hur osannolikt är inte det?) eller hur pro mina ena par tygskor är, som inte läcker in vatten trots att det spöregnar, men jag orkar inte.

Imorgon blir det först skola, sen lunchdate med Sara och sen Backatorp. Bra dag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0