Dagens 3 Gina-favoriter!

Här kommer lite fina sommarkläder som jag har hittat på Gina Tricot (of course)!


1. Gult linne/tunika... Den var väldigt tunn och citrongul, verkar perfekt inför sommaren! Dyr var den inte heller, 149 kronor får man den för.
2. Rosa klänning med spetsdetaljer. Kanske borde ha mer rosa? Är ju inte min färg annars... Betala 199 kronor och den blir din! Väldigt söt var den ju! Finns dessutom i sex olika färger.
3. Korallfärgad tunika med fickor. Älska klänningar/tunikor med fickor! Världens bästa grej ju! Denna blir snygg inför sommaren, inte dyr den heller, 149 kronor. Finns även i ljusblått, svart och vitt.

Dags att köpa lite mer sommarkläder kanske?

/S

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag skrattar än, så fuktansvärt roligt live kan jag lova haha =)

2009-05-20 @ 07:04:38
URL: http://ccm.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja håller med om att dte är dags för sommaklädsshopping snart :) Och dax för lite fins aommarklänningar :)

2009-05-22 @ 10:36:49
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0