Dagarnas steg, 6+7 maj

6 maj
13814 steg. Mycket bra jobbat!
Många steg blev det, men så blev det ju en lång dag också... Gick ner till tåget, in till skolan, runt på stan med Sara, hem för att jag inte orkade vänta i stan till kl 16, ner till tåget igen för att åka till min käraste i Backatorp. Väl där blev det en promenad i kylan, och det hela slutade i 13814 steg för min del. Nästan 20k för Henke...

7 maj
Idag blev det 12566 steg. Inte så illa det heller.
Gick från Henke imorse så det blev ingen morgonpromenad till bussen eller tåget i Partille för min del, men det gjorde inte så mycket, fick ju sova med käraste! Åkte till skolan, sen lunchade med Laura och Sara i stan och gick runt en sväng där. Gick ner till fiolen också. Samlade på mig en hel del idag med alltså. Idag har jag varit riktigt duktig och städat ur min ena garderob också!Borde få extra steg för det ;)

Imorgon blir det inte många steg gådda, ska städa en massa då med... Tråkigt, men det blir ju bra efteråt som tur är. Bädda rent, ta ur en diskmaskin, dammsuga, tvätta, börja rensa lådorna under sängen... Låter som om det blir en lång dag...

Sovdags!

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Åh vad mysigt :)! Det är såna där småsaker som man blir så sjukt glad för. Det är därför jag hoppas Johan blir jätteglad när han vaknar upp och upptäcker mig där bredvid honom!

Har du och Henke slått vad om vem som går mest på en dag eller vad handlar stegen om? :P. Puss o kram!

2009-05-10 @ 00:16:36
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0