...tomorrow for me!

Här ligger jag trött och med lite nackspärr. Ont till höger och uppåt. Jobbigt att titta på Henke då^^... Hämtade iallafall mina vinterskor jag glömde där igår. Lite dumt när det börjar slasksnöa och gå i vår/höstskor. Lika bra att hämta dem då och sno åt sig lite kramar på samma gång!
Trött idag, skola hela veckan, trafikskolekurs i morgon, dietist på onsdag, folkmusik på torsdag, inget (ännu) på fredag, årsmöte på lördag. Phew, jobbig vecka!
Tittade på ett jättemysigt program om familjer med massa barn, om hur de får kärleken att leva mitt uppe i livet. Kan nog vara vettigt att tänka på det även utan tio barn.
Jag måste dessutom köpa en locktång! Inte kul om man vill göra sig lite extra fin så fastnar man i lockaren...

Förvirrat totalt!
Ska fortsätta chatta/prata med H, sen sova!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0