Kompensationsonsdag!

Jag tror att jag kommer få kompensation för den alltför tråkiga helgen imorgon!

Det känns som om jag bara var hemma hela helgen, och inte gjorde någonting vettigt alls och bara satt framför datorn och TV:n. Det som avvek från tristessen var en kort visit i Backatorp över fredag natt och början på lördag dag, melodifestivalentittande hos Jonas i Mölndal på lördagskvällen, dessvärre med ett humör som inte var på topp. Sen en promenad med David i det fina vädret på söndag eftermiddag, and thats it. Inte alls så rolig helg faktiskt, så det kändes faktiskt -hör och häpna- skönt när den tog slut och måndagen kom. Lite arbete att göra så kändes det lite bättre.

Pratade med H igår, och vi bestämde (bestämde iaf nästan helt) att vi ska kompensera för den tråkiga helgen mitt i veckan istället, och då får det bli imorgon! Vi har två alternativ på saker vi kan hitta på, om det är fint väder, som idag (HOPPASHOPPASHOPPAS!!!) så blir det nog slottskogen och att hälsa på pingvinerna och sälarna som gäller! Blir det mindre bra väder så går vi antagligen på konstmuséet, kulturellt värre! Ska bli riktigt roligt och jag längtar redan! Så roligt när man gör något speciellt, bara för att vara tillsammans med varandra =)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0