Jeans i leggingsform --> love!

Fick äntligen köpt jeansleggings från Gina, och jag är så jäkla nöjd! De fanns i XXS, och satt som gjutna, som en smäck, helt perfekt helt enkelt! Saken är den att jag egentligen var ute efter "vanliga" blåa leggings, men kärade ner mig i ett par svarta också, så jag kunde inte välja. Därför fick det bli båda. Jag menar, hur perfekt är det inte med två par "jeans" för 400 spänn? Kunde inte låta bli att pröva -och köpa- en svart body också, den var så himla snygg! Gina Tricot är inte så bra för mig... Skulle kunna visa bilder här, men jag orkar inte ta några bra nu!

Använde tillochmed skinnjackan idag, bara för att det såg så fint ut på morgonen. Sen började det givetvis regna. Men jag var snygg, så jag kan ta det. Jag var så snygg som jag någonsin varit utomhus iår, så det gör mig inget att det regnade! Invigningen är avklarad, så nu är det bara resten av säsongen kvar!

Nu ska jag telefonera till Backatorp, så jag hinner inte skriva mer!

/S, I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0