Högskoleprovet: Check! Bara resten kvar...

Så var den första hemska dagen i den här helgen slut. Högskoleprovet är äntligen avklarat. Det gick rätt bra, fick (antagligen) 92 rätt av 122 möjliga, vilket enligt förra årets normering skulle ge 1.6. Inte helt fel... Orden gick bra, 31/40. Resten mer eller mindre bra. Det värsta av allt var att vi skrev vägg i vägg med Friskis och Svettis, vilket resulterade i musik, springande fötter och klampande steg. Det var lite jobbigt, men ändå bra att jag skrev så himla nära, hann ju tilloch med hem och äta på rasten. Det var skönt.

Nu har jag bara tentan imorgon kvar. Jag känner mig nog så förberedd som jag kan bli, jag orkar ju inte plugga mer nu direkt! Kanske lite mer senare, men inte säkert. Känns som att jag kan det rätt så bra.

Jag är lite irriterad över att många av mina kompisar gör något mycket roligare nu... Öjersjöarna är hos Simon på filmkväll och Henrik inklusive Backatorparna är på Bullens tjugoårsfest i Backatorp. Gissa om jag hade velat gå på den... Jag vet  att det antagligen hade varit dumt, och att det är bättre så här, men det hjälper inte riktigt. Jag vill också vara där och ha roligt, mysa med Henrik och träffa alla människor.

Ska tydligen släcka här ikväll mellan 20,30 och 21,30. Okej, det är väl bra.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0