Dags att...

lägga min nyduschade kropp i den nybäddade sängen och tänka tillbaka på den fina dagen.
Dessutom har jag nog blivit lite Lundaförkyld... Det var minsann inte varmt och vårfint i Lund inte, inte så som det var hemma.
Pengar fick jag dessutom idag. Vet att 580 ska gå direkt till Västtrafik, och typ 120 till Comviq. Resten får jag spendera som jag vill. Fast jag bör spara en del. Det som blir över får jag köpa sandaler för.
Jag hittade faktiskt en bra bok att läsa. Labyrinten. I min egen bokhylla. Ibland har man allt tur. Fast, om man har så mycket böcker som mig så kanske det måste finnas något att läsa...
En vacker dag ska jag också försöka lista ut hur jag har lyckats få tag på en så fin kille som jag faktiskt har. Helt underbar, står alltid på min sida, förstår mig och stöttar mig. Helt fantastiskt, och han är bara min.

Nu ska jag faktiskt gå och sova. Tentaplugg hela dagen imorgon.
It's time.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0