Sommarkläder



Köpte en längre skjorta/skjortklänning på Gina idag. Korallröd, blir snyggt till brännan i sommar! Jag har faktiskt inga fina skjortor alls, eller i längre modell heller för den delen, så den passar nog bra i min garderob. Färgen brukar jag inte heller använda, så den blir nog utmärkt!

Utöver ovan nämnda plagg så inhandlades det även en långklänning från Indiska. Grön, militärgrön antagligen om man måste bestämma nyans. Tunn och lätt och lite rynkig sådär. Hittar tyvärr ingen bild, så jag får väl fota själv någon gång =) Kommer att bli grymt snygg med hatten jag köpte i förra veckan. En solhatt, grymt cool! Hade inget att ha på huvudet i solen, eller ja hade och hade... En svart keps har jag -inte så bra med helsvart på huvudet, och en solskärm -meningen var ju att skydda huvudet, inte bara ansiktet! Alltså - en solhatt!

Kommer nog bli riktigt snygg i Kroatien om mindre än tre veckor! Dessa kläder och den nya bikinin och andra sommarplagg, längtar så mycket!

Sov gott allihopa!

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Oj jag blev verkligen helt kär i skjortan! Blir du irriterad på mig om jag köper en likadan?? Å andra sidan kanske den inte sitter alls snyggt på mig, men den såg verkligen nice ut! Jag älskar skjortor som är lite längre och som inte sitter åt över armarna!

2009-06-09 @ 21:45:45
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0