Holding out for a hero...

Well, I don't need to, för jag har redan min hjälte här. Eller här och här, just nu ligger han väl hemma i sin säng och sover, men i mina tankar är han alltid med mig! Han har varit här idag och pratat med mig, myst med mig, stöttat mig och kramat mig. Det är allt tur att han finns! Han får mig att se framåt när det blir mörkt och se ljuset när det är tungt.

Nägra visdomsord från KungFu Panda, vidarebefodrade av Henrik:

Yesterday is history,
Tomorrow is a mystery,
Present is a gift,
thats why they call it present...

Låten är minsann ruskigt bra ändå, även om jag slipper vänta. En riktigt bra powerlåt som man verkligen kan behöva ibland. Holding out for a hero - Bonnie Tylor


Nu är det sovdags!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0