090208 - Playing: Fronda - Ingen mår så bra som jag

Rubriken kan inte bli mer rätt, samtidigt som den inte kan vara mer fel. Det stämmer ju, men nog kan folk må bättre än vad jag gör! Rent ut sagt, FUCK THIS!! Jag är superförkyld, hostar och snorar, är slemmig i halsen och har knappt någon röst. Jag kraxar som en kråka när jag pratar och låter som en säl när jag försöker hosta för jag inte har något att hosta med. Jag avskyr att vara dålig! Som tur är har jag ju ingen feber, iallafall inte som det känns, så jag hoppas att det blir bättre snart.

Trevlig helg har det iallafall varit. Fredagen tillbringades i Öjersjö hos Ellen och hennes 20års/hejdå fest. Massor med trevligt folk att umgås med. Sen bar det av till Backatorp och tillbringade natten och delar av lördagen där. Efter en tur hem så åkte jag till Morsing i Munkebäck och kollade på film, myspys! Dagen idag blir nog inget mer än att sega runt här hemma. Lite hockey blir det sen och lite god mat och lugn och ro. Skönt det med. Måste ju orka med skolan imorgon också.

Omtentaresultatet kom upp häromdagen såg jag. Vet inte om jag vågar kolla. Fy vad jag är löjlig.

Vi avslutar med en bild sen i fredags, lånad av Ellen :) Lite rolig tycker jag, och rätt typisk^^


Får se om jag återkommer senare. Lycka till alla!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0