Sista natten!

Yes, nu bär det snart ÄNTLIGEN av mot sista jobbnatten! Skönt känns det! Sen är det två dagar kvar, 7-15,30 tisdag och onsdag. I nuläget betyder det alltså att schemat ser ut såhär:

Söndag: Jobba till 7, sen sova till typ 15. Därefter äta, duscha osv. Den dagen kommer gå rätt fort.
Måndag: Antagligen nollning hela dagen. Blir kul och kommer gå undan.
Tisdag+onsdag: Jobb 7-15,30. Upp kl 5 och sen jättetrött när jag kommer hem. Ska dessutom baka tills onsdagen hade jag tänkt. Jobb är bra, för det får tiden att gå.
Torsdag: Då börjar skolan på rikigt. Upp rätt tidigt då och så börjar allvaret. Sen är det spex på kvällen fram till typ 23. Då är det ju redan torsdag och det betyden att han är hemma! Det bär då antagligen av till Backatorp redan direkt efter spexet.
Helgen: Kommer bli underbar. Inget mer om det. Den får g hur långsamt som helst ♥
Så, en hel vecka planerad och kommer gå fort! Känns bra faktiskt. Fast lite hemskt att jag planerar mina dagar, veckor, mitt liv efter varannan helg... That's life right now...

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbar också varannan helg. det är lite segt. men jag tycker det jämnar ut sig när man är ledig någon annan dag. fast då kan det va så att alla andra jobbar istället :/

2009-08-23 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0