Danmark i helgen!

Jag och Henrik åker till Danmark på lördag över dagen! Det var det som var min födelsedagspresent till honom =) Så på lördag morgon åker vi klockan 9,30 från Göteborg med Stena Danica och anländes Fredrikshavn klockan 13,00 med en fin brunch i magen! Sen blir det kanske lite shopping och mys i stan innan vi äter middag någonstans och sedan tar båten tillbaka kl 20,00 och är tillbaka på hemmaplan runt 23 på kvällen. Det ska bli riktigt roligt tycker jag! Som en minisemester på en dag =) Jag tror att vi kommer att få det jättetrevligt! Kul att få göra något bara vi två, nu när vi knappt har någon tid tillsammans. Det som är roligt är att jag nu vet att Henrik ser fram emot det lika mycket som jag! Jag hörde äntligen av honom i natt♥

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0