Klänningar...

Kommit en bra bit på väg i mitt klänningsletande idag! Har två kandidater som är riktigt heta till att bli köpt. Båda från Gina, svarta och knälånga.

Klänning 1, Justine Lace Tunic, Gina Tricot.
 
Svart med svart spets, knälång, utan axelband.

Klänning 2, Tindra Satin Dress, Gina Tricot

I svart satin [satäng] också knälång, med axelband och en antydan till ballongmodell nertill, fickor tror jag också att det var minsann.

Ska ha mina fina balskor till.

Hoppas på inte allt för mycket skoskav!

Återkommer när jag bestämt mig!

/S

Fem timmar kvar med Telia, fem timmar kvar med Telia, fem timmar kvar med Telia, fem timmar kvar med Telia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0