Här sitter jag...

Jag drog mig upp ur sängen tjugo över nio efter en natt med inte så mycket sömn... Jag vet inte varför jag sover så dåligt om nätterna numera. Drömmer en masa sjuka saker gör jag också. Men vi får se om det blir bättre i natt...
Jag har iallafall ätit en frukostyoghurt och påbörjat min dag. Jag sitter också och lyssnar på musik som Henke hjälpte mig med, mycket bra! Ska snart städa lite här innan jag gör mig lite lunch och åker mot stan vid 11.50 och föreläsning klockan 13. Allmän avtalsrätt ska det handla om. Sen ska det nog bli myskväll med min älskling, med film, mat och mer film och masssa mys.

Jag har dessutom tagit mig i kragen och gått och klippt mig! Nu känner jag igen mig när jag ser mig i spegeln och det är skönt!

Nu ska jag ta och byta om och börja städa!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0