Studenttankar...

Det är onsdagkväll nu. Om en vecka är vi påväg till Park Lane. Då är det dags för vår studentfest. Vi har tagit studenten om en vecka!

Igår tog min käre Henrik studenten, först av alla 89:or jag känner. Jag var så glad för hans skull, jag såg verkligen hur roligt han hade! Jag var så stolt över att se honom stå där så snygg i sin ljusbeiga kostym och den vita studentmössan. Jag njöt av att se alla unga studenter vara lyckliga och småfulla den allra sista dagen i deras gymnasieliv. Se dem skråla med i låtar och hoppa på flaket. Det var verkligen en underbar dag igår, till och med vädret var med på noterna.

Jag blev så otroligt sugen på att ta studenten jag med då jag såg all glädje. Studentmottagningen blev mycket lyckad och trevlig, träffade en massa kompisar som kom förbi och grattade studenten. Efter det blev det utgång till Park Lane och Polhemsgymnasiets studentfest. Det var en av de mest lyckade utgångarna jag har haft kan jag lova, det var skitkul! Kan knappt bärga mig tills det är jag som står där i centrum med alla mina klasskompisar och dansar och släpper lös.

image55

Grattis till studenten Henrik Hammarstrand! Jag är så glad för din skull!

Snart är det min tur!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0