Ännu en vecka...

som gått. Plugget som skulle gjorts blev gjort, matteprovet i morgon känns faktiskt rätt chill. Orkar inte stressa upp mig för något som ändå inte kommer sänka mig mer än vad jag redan är liksom. Det löser sig...

Idag har jag varvat ledigt med städa, plugga, sola och mysa. Det har varit en riktigt bra dag faktiskt.

Dagen började med att jag var vansinnigt kissignödig, så jag tvingade mig upp ur sängen och ut ur rummet för att gå på toa, men väl ute i hallen... Ojojoj, vad rädd jag blir. Larmet går hemma. Fy. Får iaf tag på pappa så att jag kan stänga av oljudet, äter sedan frukost, bäddar om min säng, pluggar matte, städade "min" toalett, pluggade lite till, åt lite, och fortsatte så fram tills 15,20 då jag fick storfrämmande från Backatorp. Mattehjälp och lite mys, det är inte helt fel det där.

Solen, jag älskar solen. Jag har dessutom tur, jag har ett underbart pigment som gör att jag blir brun och inte röd. Jag har inte brännt mig eller flagat en enda gång. I hela livet. Det ni. Snart hoppas jag att jag är brun på riktigt, det vorde snyggt.

Nu kör vi så det ryker!
/S


Kommentarer
Postat av: Simon

Bråda dagar minsann. Har mängder av matte att göra... gah, hejdå

2008-05-14 @ 15:15:19
URL: http://theleafarchronicle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0