22:02 4/5-08

Oj, vad jag har varit dålig på att skriva det senaste... Sist jag skrev var förra söndagen och det var typ då jag sist satt vid min dator. Efter det har jag varit borta en massa. Jag har tillbringat den mesta av den tiden med Henke och det har varit så roligt allt vi gjort. Vår ettårsdag, Valborg, grillningen och idag med långpromenad glass och sol. Vad skulle jag göra utan dig?  

Nästa vecka blir ett helvete. Kommer nog vara halvt död hela tiden, men som tur är så lever man för vissa saker och man stöttar varandra. Men, jag SKA inte skita i skolan det sista nu, jag SKA orka. Jag måste. Nu ska jag lägga mig. Jag ska sova. Jag vill sova, men jag ska läsa en förjävligt tråkig bok i religionen. Död åt den.

Hörs en gång då jag inte har plugg över öronen, dåligt samvete och ont i magen över framtiden. Trots detta svävar jag stundtals på små moln ändå. Ganska ofta faktiskt. Jag känner en massa. Den dagen jag slutar känna är nog inte värd att leva. Även om mycket av det man känner är dålig så gör det att man uppskattar de gånger då man känner bra saker mycket mer. Det är bra. Inte för mycket bergochdalbana bara. Det blir för påfrestande.

Död åt religionen.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0