Underbara sommarbilder... Part 2.

Jag kör lite dubbelt up med bilddagboken nu...

Ladda upp en sommarbild från förra sommaren och förklara varför du tycker om den och varför den betyder något för dig... Tala gärna också om var, när, och med vilka bilden är tagen :)

image27

Detta var en av de sista dagarna på sommarlovet, den 18 augusti, och vi var på Kulturkalaset i Gbg. Det var jag, Ellen, Karin, David och Hanna och då bilden togs satt vi på Operakajen och tittade ut över hamnen och skymningen och det var fortfarande varmt...

Det var sommar, jag satt där med några av mina närmaste vänner i mitt kära Göteborg och tittade ut över Hisingen med vetskapen om att min underbare skulle komma hem dagen efter... Kan det bli bättre?

Det kommer mera...

image28

Tänk er en sommarkväll, det är fortfarande ljummet i luften efer en varm dag, ni sitter nere vid en sjö på en plats som ni tycker så mycket om, solen håller på att gå ner och allt är bara bra... Kan man säga annat än att det är sommaridyll?

image30

Att få uppleva sådana sommarkvällar är få förunnat och jag är så glad att jag får chansen att göra det. En sådan underbar kväll. Nu börjar saknaden blandas med en lägntan, vi är på väg hem, bort från det underbara, men hem till dem (den) man saknat i nästan tre veckor. Då börjar man längta. Ändå vill man bara vara kvar i denna underbara miljö... En underbar tid var det iallafall.

Ja, jag längtar efter sommaren, och efter den tid som var...

/S, som i Sandra, sommar, sjö, sol och saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0