Inget plugg --> matte --> göralös :S

Jag måste säga att jag inte riktigt känner igen mig själv... Vi har inget i skolan denna vecka, men ändå känner jag för att plugga, bara för att göra något. Jag känner mig göralös liksom. För att råda bot på detta tog jag fram matteböckerna. Jag räknade de få tal jag hade kvar på kapitlet, och sen tog det stopp. Jag fattade verkligen inte vad jag skulle göra, så det får vänta tills lektionen i morgon istället. Jag ligger fortfarande runt två veckor efter, men jag ligger nog iallafall rätt bra i fas med resten av klassen. Matten tog slut och likaså pluggandet. Jag får lägga mig och läsa en stund innan jag duschar och går och sover. Tidigt ikväll också.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0