Hejsan alla!

Här sitter jag framför datorn igen... Nu äter jag faktiskt middag på samma gång, bara för att slå massa flugor i samma smäll, pluggar gör jag också. Lite. Eller tänker göra. Det blir tidig middag för mig på tisdagar, jag går ju ner till kulturskolan så tidigt, ska ju vara där nere redan vid fem numera. Jag går väl runt 16:30 därför... och kommer hem 20:30. Lite jobbigt att vara borta så länge, men det funkar väl.

Igår när jag gick ner tyckte jag mig skymta en vitsippa i backen, kan de vara påväg redan nu? Fundersam, men ska kolla ordentligt sedan! Om de är på gång vill jag ha en riktigt stor bukett då de blommar som mest, kom i håg det! Älskar vitsippor!

Idag börjar dessutom kvartsfinalerna i ishockeyn! Kommer nog bara kunna lyssna på sista perioden (om jag har tur) eftersom jag kommer hem så sent, men jag hoppas ju såklart att det går bra och att MODO vinner där i Timrå!

Nej, nu ska jag skriva om en låttext till en nyhetsartikel!
Ha det bra!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0