Fredag...

Nu är det fredag igen, äntligen! Visserligen har det varit en slapp vecka för oss på SP, och så var vi ju lediga igår, men helg, det är ju oslagbart! Nu har vi håltimme i en timme till innan vi har 80 minuter urtråkig svenska igen... Fy, det måste nog vara den tråkigaste lektionen i veckan iallafall.

Får se vad som händer ikväll, antagligen ingenting, men det kan vara skönt det också. Antagligen kommer jag att lägga mig relativt tidigt, för jag är så sjukt trött numera... Jag förstår inte, jag har varit en sådan extrem kvällsmänniska, men nu, de senaste veckorna är jag dödstrött på kvällarna. Gå och sova tidigt är ett bra recept...

Håltimmar är värdelösa.
/S

Kommentarer
Postat av: Mia

Svar: Okeej den måste du ju nästan försöka lyssna på :)

2008-03-07 @ 11:53:14
URL: http://knasboll999.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0