2 mars -08

Och så håller sig världen flytande igen. På ett ungefär så var förra helgen lika dålig som denna var bra. Men nu är dte iallafall över och det är bara att ta nya tag och bita ihop. Blir det jobbigt så finns det alltid folk där som stöttar en, bara man vågar. Bara man vågar visa sina svagheter och öppna sig.

Idag känner man att våren är påväg här i Göteborg faktiskt och det kommer göra mycket till för humöret tror jag, jag blir nog mycket gladare och mer positiv om det är sol och uppehåll när man tittar utanför fönstret.

Jag är extremt trött på kvällarna nu förtiden, jag förstår inte varför... Därför ska jag gå och sova nu snart. Först ska jag läsa lite i min bok.

Ha det bra //Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0