Varför måste man ha en rubrik?

Idag har jag nog inte gjort något vettigt alls... Fast det beror iofs på om man menar att planera midsommar är vettigt... Vilket jag tycker att det är, för då betyder det att jag inte har slösat bort min dag helt. Får väl se vad som blir av det.
Jag har dessutom en skum hals idag, det låter som om jag har svalt en tupp. det är inte bra.
När jag inte har något skoj att titta på på datorn letar jag reda på något. Idag och igår har jag läst hela Lauras blogg. det var spännande faktiskt. HELA Lauras blogg är sedan oktober -06. en bra tid sedan det. Det är många minnen sedda ur en annans perspektiv. Spännande. Man har varit med om en hel del tillsammans genom åren. Tysklandsresan, alla turer på stan, fikandet på café Cosmos, till och med början på min tid med Henke (då Hammar) är omnämnd. Sen är det en del om dans och jobb, delar jag hoppat över. Sorry Laura, alla delar inte dina pasioner ;) Kan bara tala om att du är en trevlig prick du också :) och jag tycker ganska så mycket om dig!

Nu blev det en massa om en annan blogg än min, men det är väl bra det också ibland.

Ha det bra, take care
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0