Om allt och ingenting

Midsommar var jättekul, i år igen! Har man så härliga vänner som jag har så kan det knappast bli tråkigt! Kolla in det närmare på bilddagboken, jag orkar inte ta det en gång till... Roligt var det ialla fall! Idag har varit en konstig dag, vädret (Regn och mulet och +10) har inte gjort mig peppad på att göra något alls. Det ledde till att jag fördrev dagen med att sitta vid datorn och tv:n och kolla på friidrott och dokumentärer...

Jag måste verkligen göra något snart, jag blir tokig annars. Jag vet ju knappt vad jag ska göra av mitt liv... Det är frustrerande kan jag tala om. Att inte veta, men samtidigt vara tvungen att svara på alla frågor... Vad ska du göra, hur, var, när? Inte ens jag vet det, ändå blir jag pressad att komma med svar. Alla frågor kräver svar.Svar jag inte har och därför känner mig dålig och misslyckad. Inte så bra. Den dagen jag vet det kommer jag vara lycklig. Bara så att ni vet det.

Det var allt för nu.
With love.
/S

Kommentarer
Postat av: [ . : Emma : . ]

Jasså :O Jag har den som följde med Vista, så det borde vara samma. Kan du inte byta område, eller vad? Knep :S

2008-06-25 @ 13:30:02
URL: http://courageo.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jaa det får man verkligen inte glömma! De kan dyka upp varsomhelst. :D

2008-06-27 @ 13:53:18
URL: http://tillovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0