P.S. I love you!

Jag måste få prata av mig lite om denna film... Den var verkligen jättebra! Jag läste boken av Cecilia Ahern för ett tag sedan och jag tyckte att den var jättebra! Läs verkligen den om ni vill läsa en bra bok! image20Den gick upp på svenska biografer nu i fredags, och ett tag tidigare såg jag att den skulle ha premiär och jag blev glad eftersom jag gillade boken såpass mycket. Sen var det bara att beställa biljetter, jag ville ju verkligen se den... Jag har ju en jag mer än gärna tar med mig på bio, frågan var bara om han hade lust att hänga med på en sådan typisk romantisk tjejfilm, men med lite kvinnlig list lyckades jag övertala honom! Så det blev vi två, en romatisk film och lite mys den 16/2 klockan 21,15.





Filmen då. Holly hittar sitt livs kärlek, men efter dryga nio år mister hon honom till en hjärntumör. Livet kan vara brutalt ibland. Filmen handlar iallafall om hur man ska hitta tillbaka till livet igen och lära sig älska på nytt. Det där image21lät bara torrt och tråkigt, men den är verkligen jättebra och mysig! Den var verkligen bra, man skrattade en del (Den irländska vildhunden var rätt skoj^^). Dessutom fällde jag ett par tårar vid två tillfällen, men det var ganska befogat... Jag har inte lätt för att gråta till film, men om det är lite romantiskt och gulligt och sorgligt på samma gång, då...


Betyget på filmen blir bra, jag tyckte att den var jättebra och gullig, jag är ju som bekant lite svag för gulliga saker, och den var mysig. Att dessutom Henrik sade att "den var faktiskt jättebra" kan ju inte ge mer än ett bra betyg! Se den, speciellt om ni har läst boken, ni kommer inte att bli missnöjda!



Här kommer ett klipp från trailern till filmen:


Och ett av ledmotiven, "Love you till the end":

En låt som är jättebra, och den passar verkligen till filmen. Annars också såklart. Bara så att du vet ...

Se filmen, den var verkligen jättebra, och man tycker verkligen om den, det gjorde iallafall jag!

På återhörande //Sandra

P.S. I love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0